Aj pracovníci v oblasti marketingu a predaja prichádzajú do styku s PLM systémami hlavne pri
samotnej prezentácii produktov, ktoré predávajú resp. prezentujú.
Aby PLM systém priniesol pridanú hodnotu aj pre pracovníkov marketingu a predaja, je
potrebné, aby poskytoval aj informácie zaujímavé pre týchto používateľov PLM systému.
Sú to napríklad ceny, vizualizácie, rozmery, logistické informácie, technické parametre a
pod.
Vedeli ste, že prostredníctvom PLM systému možno dosiahnuť zvýšenie ročných tržieb o 10 %
Zdroj: John Stark Associates 7/2006
Čo je dôležité pre používateľov PLM systémov v oblasti marketingu a predaja:
Rýchlosť prístupu, resp. vyhľadania požadovanej informácie
Zrozumiteľnosť a jednoduchosť požadovaných (vyhľadávaných) informácií
Možnosť prístupu k špecifickým informáciám z internetu
Príklad:
Obchodník prezentuje u zákazníka produkt a zákazník má otázky o produkte, ktorý je z minuloročnej
modelovej rady.
Postup:
Obchodník sa pripojí cez extranet, vyhľadá predmetný produkt spomedzi produktov z predchádzajúceho
roku a prezentuje vlastnosti tohto produktu.
Spoločnosť NERTEX je výhradným zastúpením spoločnosti ASSETIUM v teritóriu strednej Európy.
Našim cieľom je pomôcť vám úspešne uskutočniť vaše projekty za rozumné náklady.